I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
Wak saya rindu lah kat wak ~
August 04, 2011 | 0 sweetheart{s}


Assalamualaikum wakk .

Hmpftt . . . apa ehh // okay sekarang dah hari yang ke - 4 puasa , nasib baik ta pernah ponteng lagi # ehh macam pernah ponteng puasa lak saya eaaa . ta pernah kayy ponteng cuma sekali dua tu pernah lah , heeeee . wak macam mana cukup ta puasa , cukup . alhamdulillah . ehh ada lagi berapa ehh ? ermm 26 hari lagi ehh , entahlah . harap dapat puasa penuh tahun ni .

Kalau ta nanti kena ganti lagi , dah lah yang hari tu punya ta ganti lagi . lagi + hari , huhuu . haritu nak ganti tapi ta sempat . sobb sob . harap wak ta jadi macam saya , ta ganti lagi puasa . urmm , wak hari ni pergi solat terawih ta ? pergi , yeee samalah macam saya .

Hewhew , tu pun nak cakap die ni . sedih ouh syafiq ta de tadi . maybe sebab hujan kot , takut die demam . sobb sob . tadi saya dengan aina asyik tanya je sama sendiri , ' hilman ta datang ke // ' sedihh auww . cehh cehh lebih - lebih pulak die ni ann .

Tdi solat terawih pun ta ramai orang , ta macam selalu . agak sunyilah jugak tadi . saya dengan faiqah , kalau pergi selalu nampak tetttttttttt dengan tetttttttt . pastu kitorang pun ushalah budak tu . nak tau kenapa kitorang usha budak tu , sebab budak tu 2 hari berturut - turut pakai baju yang sama . nak tergelak kitorang di buat nye , harharhar # badevillaugh .

Okay lah wak saya rasa setakat ni jelah untuk hari ni , lagipun malas + penat nak taip panjang - panjang . babai & assalamualaikum .