I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
New template ♥
October 28, 2011 | 0 sweetheart{s}
blonde, dress, girl, happy, pretty - inspiring picture on Favim.com


Assalamualaikum + Annyeong Haseyo .

Hello guy's , dah lama kan aku tak update kau // macam biasa , hehe . hahh namapk pape perubahan tak kat blog kesayangan aku nihh , nampak tak nampak ? comel tak ? okay kali ni aku guna blogskin yang setelah lama aku tdak guna . okay lah jugak enn , sebab aku ambik template yang dah di-edit oleh jaja .

Lupa nak cakap , haritu kan exam . susah mak nak jawab . math jangan cakap lah macam mana susah die . but aku tak tinggal satu soalan pun . dulu kalau math mesti aku ada tinggal kan dua - tiga soalan , sekarang boleh lah aku jawab semua dari tak kan .

Haish lagi dua hari je nak start school , benci nye . aku dah lah tak study lagi , tu pun baru sub sc aku study . ntah ingat ke tak tau lah . dah lah sc dengan math sub yang paling aku lemah , adoii . tak suka ye aku . harap - harap kali ni aku tak fail lagi , aminn . pray fer me okay .

Huhh , aku tak tau nak cakap ape lagi so bubye , assalamualaikum .