I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
Moody ta tentu pasal , grrrrr ~
August 05, 2011 | 0 sweetheart{s}


Assalamualaikum wakk .

Jyeahh . masuk harini dah hari ke - 5 puasa kan , cukup ta puasa nye // cukup , samalah saya wak . huhuu # bajet je lebih . ada aq kisah , kau ada ? ta de kan . ehh ta baik ta baik , haktuihh . end of story pasal tu , nak story pasal oral pulak .

Eeee , benci nye lah nak buat oral - oral ni . kenapa ? sebab nanti mulalah kena hafal itulah inilah , haiyooo . manyak susah maa . sobb sob . dahlah part yang paling malas saya nak buat dekat dunia ni adalah menghafal . atoyaii , apa kes dohh . aq nak buat semua ni , harapanlah .

Harhar # sory ayat macam rojak sikit . kalau makan alamat nye sakit perutlah dibuatnya # chopp apa lah yang saya dah meraban ni wak . heeeeeee , abaikan . okay stop story pasal tu , kalau nak difikirkan balik memang ta lah saya nak buat oral tu . jangan mimpi kay .

Hmpftt , tadi moody je dekat kelas tadi . kenapa // malas + penat nak cakap . okay bukan apa , tadi rasa macam loya - loya tekak ni dibuatnya , pastu asyik pening je kepala ni dibuatnya # chopp jangan fikir bukan - bukan okay . tapi memang selalu saya macam ni kayy , so dun't judge me like U know me well !

Arghhhhhh ~ cehh ceh tetiba je nak frusted hari ni . attention !! sory kepada sesiapa yang saya ta layan time dekat sekolah tadi okayy , wak jangan merajuk pulak . cepuk ang , heheeeee . okay hari ni ta pergi solat terawih , why ?

Tanyalah diri wak sendiri kayy , kidding . ta lah , kan hari ni aina kena balik kampung . so saya dengan faiqah pun ta delah pergi solat terawih . harapkan kitorang nak pergi solat terawih dua orang , hmpft memang ta lah kan . hukhukk tu pun takut . ehh fyi kitorang bukan nya takut tapi tetttttttt . harharr .

Sedihh , kenapa // sebab ta dapat nak jumpa syafiq hilman hari ni . dahlah semalam die ta ada . sobb sob . dahlah esok pun saya ta pergi solat terawih , ehh kenapa pulak ta pergi weh ? sebab tettttttt + tetttttttt . hurhurrr . hilmannnnnnnnnnnnnnnn , I miss U . cehh cehh . nama dah nak dekat sama dengan tetttttttttt lah pulak . hmpft .

okaylah wakk , babai + assalamualaikum .