I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
Finally . .
November 04, 2011 | 0 sweetheart{s}
Wall Photos
- - >T . G . I . F < - -

Hello @ Asalamualaikum . Oo yeahh akhirnye bebas dari belenggu ketakutan # grrr . bebas bebas jugak but result tu aku takut lah jugak kan . aku mengaku kayy aku bodoh , tak macam korang pandai kan kan . hmpft , dah lah semalam exam math 1 pun aku banyak tibai je , aduhh .susah gila kot . bagi korang senang kan //

Whatever lah malas dah nak fikir pasal tu , benci aku . okay hari isnin ekk hari raya aidiladha // ntahlah , esok balik kampung . tak tau kenapa aku rasa cam boring sangat , maybe sebab cousin aku tak balik kot . euhh , aku ingat nak tukar template lagi lah . tapi malas pulak nak coding - coding ni ouh .

Menyampah aku , tak pelah tengok lah dulu time bila aku ade mood aku editlah . kalau tak malas lah aku . kalau lepas ni aku private faham - faham jelah ehh . malas aku nak taip lagi sebenarnye  ni . ermm , hari ni kan cuti # sebenarnye pagi tadi ade hari koko but aku tak pergi .

Sebab , tekalah sendiri yehhh . pukul 5 tadi aku tengoklah cerita tu , drama pasta . hehe . dapatlah aku tengok muka cute diorang tu , eghhhh . tak caye dohh , pejam celik pejam celik dah nak habis schooling . huarghhh , dah lah lepas ni faiqah nak pindah asrama negeri sembilan .

Kalau boleh aku pun nak pindah same die , maklumlah kampung kat negeri sembilan lah katekan . but taujelah aku ni lemah semangat sikit kalau nak tinggal berasingan dengan family . harap die tak jadi nak pindah , aminn !! and lepas ni tak tau lah aku same kelas dengan diorang lagi ke tak , eishh harap - harap same lah # hoping . dahlah nak chioww , bubye @ assalamualaikum .