I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
New Skin
December 21, 2011 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum , annyeong . comel tak L ? fiancee aku tu jangan ambik !! hoho , nampak nya dah lama aku tak update kan . sepatutnya aku update GA ke contest ke kan ? memang banyak yang buat , tapi cuma malas je . yelah nak focus kan ff tu je \ yelah tu /

Yeahh seperti biasa , ada nampak kelainan tak dekat blog aku ni ? of course lah kan , haha maybe sebab boring kot asyik tengok skin yang sama je \ hahahh poyo je die ni / oh yeah I know it . tapi aku tak taulah okey ke tak , but bagi aku memang lah dah ter double super okey dah ni * huhh poyo lagi . aku just tak tukar dia punya header , bagi aku dah okey dah tu . act malas nak buat , sebab aku buat memang buruk pun aku tahu .

Change topic lain , yang pasal ff aku tu tak tau lah macam mana . tengah dalam process nak siap , tapi tak tau bila nak unprivate kan . aku just takut korang tak baca je story aku tu , well aku tau memang tak best pun ff yang aku buat tu . sebab tu lah aku tak unprivate kan lagi , korang rasa patut ke aku terus kan ke tak ?

Okey lah aku nak sambung buat ff tu ,  btw thanks sebab sudi baca entry aku yang bodoh + sengal + boring and pape jelah , oh yeah aku kutuk blog aku sendiri . aku dah tak ada idea nak post apa dah ni , yang aku tau aku lapar nak pi makan ni * tu pun nak cakap . assalamualaikum .
Usually when people are sad, they don't do anything. They just cry over their condition. But when they get angry, they bring about a change .