I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
Teruknya ~
December 02, 2011 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum and hye uolls , sehat ? aku , tak berapa sehat # agaknyalah . tengah bengang ni tau tak !! haishh kenapalah kau suka sangat nak menyusah aku sekarang ni huhh ? cakap sikit kenapa # sikit je , heihh sempat lagi dia ni . hmm , mesti korang sibuk nak tau kenapa aku jadi agak gila hari ni kan . tak , okeyhh .

Haishh mata ni pun satu tak mengantuk ke , dah lah semalam tidur bape jam je kott . ishh perut ni pun satu , malam tadi jugaklah nak meragam hehh . dah lah baru balik rumah then tetiba je sakit perut bagai , sakit tau :'(  lepastu boleh pulak tetiba je muntah - muntah # jangan fikir negative okeyhh . kalau nak cakap salah makan , adik aku pun makan benda sama macam aku . takde lah pulak dia muntah - muntah .

Kenapa ehh ? banyak kali pulak tu , penat aku dok ulang - alik dari bilik ke bilik air . dari pukul 2 sampai pukul 4 pagi je aku sempat tidur , lepastu perut ni hahh asyik meragam aje . terpaksalah pergi dapur banyak kali . tengok sampai sekarang tak makan - makan lagi , minum air pun tak .

Aku takut bila aku makan macam - macam nanti , mulut aku ni gatal sangat nak keluar kan balik makanan tuhh . humm , pening ye lah kepala aku ni . dah lah esok nak balik kampung // klah tukar topik ehh . cite pasal kampung pulak .

Macam sedia maklum , aku balik kampung besok sebab esoknya ade kenduri cukur jambul . means hari ahad lah tu . then malam tu pulak balik sini balik , humm sekejap je kan . dah lah cousin aku esok dia balik , tapi aku tak dapat nak luangkan masa dengan dia lama - lama # urghh ayat .

Sekarang ni boleh lah makan sikit , tapi sikit je . sebab tak de selera kot . ni pun rasa macam loya - loya je tekak ni , tak tau kenapa // tadi tertidur kejap sebab sakit perut # heihh sakit perut boleh pulak tidur dia ni . ya lah tak bagi sakit sangat perut ni , aku sure tengah malam nanti mesti datang balik penyakit aku tuhh .
Sampai tak sempat nak layan cite korea , huhh . tak pelah lepas ni aku nak watch drama korea online lah , korang pun jom lah join aku ehh , kbye assalamualaikum .