I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
Wakkkkkkkkkkkkkkkkk !
August 07, 2011 | 0 sweetheart{s}



Assalamualaikum wakk .

Firstly ! take a breathe , , , exhale . . . hokey hokye , kenapa dengan saya hari ni . hmpft , saya sedih sangat - sangat buat masa sekarang ni . ta tau kenapa // maybe sebab tettttttttttt kot . saya sampai sekarang masih ta boleh nak lupakan wak dalam hidup saya . kenapa ehh ?


Lepas ni wak dah nak pindah , kenapa bukan dari dulu lagi wak ta pergi je dari hidup saya ni . saya tanya kenapa ? cehh ceh over gila minah ni . sakit sangat hati ni tau ta . hmpft . wak kalau ta pernah wujud dalam hidup saya kan lagi senang ta adalah saya kena tanggung semua ni , sebab wak .


Hmpftt ~ tadi saya on9 pastu saya nampak wak update kat efbee # ta tau lah hari apa wak update . then wak kata wak dah nak pindah , perasaan saya happy + sedih . saya ta tau apa perasaan saya time tuhh . kalau nak cakap happy tu memang lah sebab lepas ni boleh lah saya lupakan wak secara perlahan - lahan # ta mau gelojoh .


Tapi nak cakap sedih tu pun adalah jugak , sebab saya dah over gila lah suka dekat wak . saya ta tau macam mana nak lupakan wak dari hidup saya lepas ni . ya allah wak , kenapa lah saya yang kena tanggung semua ni sebab suka dekat wak . kenapa // kenapa sekarang baru wak nak pergi dari hidup saya ?


Wak tau ta yang saya ni sayang gila dekat wak . hpmft kenapalah setiap kali kalau saya dah sayang gila kat seseorang ni pasti hati saya yang akan tanggung semua penderitaan ni . why // saya dah jujur sayang kat wak , tapi saya yang kena tanggung semua penderitaan ni ye . kenapalah kejam sangat semua lelaki zaman sekarang ni ehh ?


Ehh over gila lah saya ni kan // sory lah saya agak frusted + menonggeng sekarang ni , huuuuu . wak doakan saya agar saya boleh lupakan tetttttttttt dari hidup saya , time kasih wak ! sayang wak . hokay end story pasal tettttttttt , tukar topic pulak eaaa ?


Okay sekarang saya dah tukar link blog ni ehh , harap wak lepas ni ta adalah terkial - kial nak visit blog ni lagi  kayy . link blog ni mudah je ; sayawakmereka . amacam senang kan , ofc lah wak . heeeeeee . & nak tanye okay ta header blog ni , ta // ta apalah nanti saya tukar baru kayy . kasi manyak cun maa , harharr . cehh ceh tadi kata frusted lah  haiyoo . pape jealah , asalkan bahagia . woopess !

Okie dokielah wak , kita dah mengantuk dah ni . next time saya update lagi kayy . bye + assalamualaikum wak .