I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
Greyson Chance
November 13, 2011 | 0 sweetheart{s}

\\Bismillahirrahmanirrahim// assalamualaikum , annyeong chingu . see the picture , auww he 's so cute aite ? aku tak nak terlambat cakap pasal dia , memandang kan semua orang tengah gossip pasal dia aku pun nak jugak . memang awesome lah dia , bukan cute je but suara die memang sedap lah . aku rasa belieber ' s semua dah beralih ke GC kot , hehe .

Hmm , dia comel comel comel dan comelllll sangat . aku rasa dah jatuh hati dengan suara dia , sekarang ni pun aku asyik dengar kat youtube je pasal dia . rasa nya semua cakap GREYSON CHANCE lagi awesome dari JUSTIN BIEBER . aku pun rasa macam tu , suara dia lagi sedap kot than JB .

Aku jeles kot tengok NAJWA LATIFF do performance dengan GREYSON CHANCE , memang lah . nape lah bukan aku , haish sedap jugak kot suara aku dari najwa # notice fer a while . aku dah tak tahu nak cakap apa lagi pasal dia dah , memang die awesome gile lahh !! haha die cute sangat sangat sangat .

Banyak kali pulak aku cakap dia cute , hoping boyprend aku muka macam dia . haish , forever hoping . . banyak kali jugak aku tengok youtube dia , i'm melting look his face 's !! haiyoo , kenapa dia cute sangat huhh ? jeles kot dangan dia . eee , tak nak lah cakap dah pasal dia . btw , I love his smile very very much okay . shooo cute aite //

Aku pun tak tau nak cakap pasal apa lagi dah , aku harap sangat sangat aku naik kelas . tak mau turun - turun kelas ni sedih nanti  :'(  dan aku harap faiqah tak jadi pindah asrama kat kelantan ke apa ntah # banyak kali hoping !! and and and harap nanti semua kawan aku tetap sama kelas dangan aku , hoping lagi . asslamualaikum , bubye .