I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
Teluk Batik
December 26, 2011 | 1 sweetheart{s}

Assalamualaikum , annyeong . yeah dah tiga hari baru update kan , ni pun sebenarnya malas nak taip penat sesangat lah samapi tak larat nak buat pape . huishh =,= aku pergi Teluk Batik sebab ada family holiday , semua sepupu sepapat ayah aku pergi . ramai lah jugak , tapi tak adalah semua .

Chuby chuby chuby , huh apa aku merepek ni ? handsome dohh abang           haha , comel sesangat . aku rasa dah jatuh hati gila lah dekat dia , gila pun tak macam ni . sapa ? adolah mana boleh bagi tahu . aku lupa pulak nak ambil gambar dia , menyesal * ambik bantal tekup muka sambil menjerit , aHHHHH ~

Aku duduk sana pun 2 hari 1 malam , hmm tak best kan sekejap je . dan sekejap jugak dapat tengok muka angel aku tuhh . dahlah jumpa pun masa raya ataupun tak jumpa langsung setahun atau lebih , lama kott . harap dapat lah tengok muka dia lagi , menyesal tak dapat tengok muka dia puas - puas .

Aku nak tengok muka dia semalam puas - puas tapi dia pulak , heishh . aku pandang dia nanti perasan pulak aku syok dekat dia , haishh tengah menyesal lagi ni tak hilang - hilang . see , aku taip pun dah merapu ni , bosan kan ? muka dia nak seiras dengan my myung myung lah , huhuhh comel giloss ~

Dan dan nak bagitahu seluar jeans dia kan colour sama dengan aku lah weh * bodoh tu pun nak cakap . dia putih gila kot , jealouse aku tengok * ptuihh . seronok tengok dia mandi * jangan fikir yang negatif okey . means mandi dekat situlah , comel sangat sangat sangat muka dia * melting , auww ~

Ahh aku dah angau lagi dah ni , aduh kenapa lah kau ni comel sangat hahh ? aku rasa nak cubit - cubit je pipi kau yang comel + putih tu tahu , hahah comel sesangat . okey dekat sana best lah juga , ada game semua lah kan . aku menang asing kan kacang , hahah macam budak kecik je . dapat no 1 pulak tu .

Pastu dia pulak menang main baling belon yang berisi air , tempat pertama jugak . see , memang jodoh aku ~ dah lama aku tak pernah rasa jatuh cinta yang sebetul - betul nya macam mana * cehh ayat dia . betul lah dah dekat setahun aku single , then tak boleh nak lupakan capital " S " sekarang dah boleh dah .

But tahun depan dah tak boleh nak . . . . entahlah , dah lah nak PMR . adoii , pfft ~ no internet , no tv , no boyfriend * ehh aku memang tak ada bf pun , no blog , no fb , no fanfic * so tak dapatlah aku nak unprivate blog ff aku tu , maybe tahun depan punya tahun depan baru aku dapat sambung balik buat . sob sobb :'( assalamualaikum .
The good times of today , are the sad thoughts of tomorrow .