I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
Arghhh , kau !
November 26, 2011 | 0 sweetheart{s}


\\ Bismillahirrahmanirahhim // Assalamualaikum and hye hye hye hye and hye . harini aku post entry sampai 4 wakk , hebak tak ? ouh tak , i know it . okey doakan aku menang kayy , nanti aku doa kau 2x ganda dari aku tau # euhh jangan haraplah hehehh . hope menang sebab dah banyak aku join tapi tak pernah bernasib baek .

Ouh kesian ye kau , yeahh i know it =,= weh tadi aku try bukak link tutt tuttt , then aku hafal dia punya no ic wakk . pandai kan aku curi tengok no ic dia , ohh yeahh . dia dapat no + , jealouse aku tengok markah dia . cuba korang teka dia lulus ke failed ? aku tau , dan tak mau gitau korang . HAHAHH  \ badevil laugh /

Okey aku dah ketandusan idea nampaknya , dan aku perlukan dia sekarang !! dia ? hohohoo aku tak tau sape dia , maybe tutt tuttt . hahh nak tau tak aku da boleh nak lupa kan dia 99 % but tetiba je semalam aku mimpi pasal dia , ohh nooooooo !! tak mungkin tak mungkin .

Baru je nak lupa kan dia , and then tetiba sahaja kott teringat pasal dia . ouhh bencinya dia , ehh tak boleh benci sangat kat dia kang makin suka susah pulak aku . ahh poyoss je lebih , ehh susah aku bukan susah kau pun # grrr . ahhhhh mesti lupa kan dia lupakan dia , tak mau ingat kau lagi .

Lepas aku termimpi pasal dia je # ter - okey . aku asyik ingat pasal dia je tau . ouhh tolonglah , benci tau tak ? kenapa ehh aku asyik teringat pasal dia , takkan lah aku still suka kat dia kott . ouhh tak mungkin dan memang harap sangat jangan suka dia balik . dahlah stop story pasal dia , buat sakit hati je .

Hmm pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun 2012 kan ? rasa tak caya pulak aku dah nak masuk fifteen years stay on this earthling . dan tahun depan aku dah tak boleh lah lagi nampak nya nak spend time dengan blog kesayangan aku nih , sebab ayah aku confirm tak kan bagi aku ngadap kau lagi tau .
Ouh okey aku dah memang ketandusan idea sekarang ni , so ingat doakan aku tau # huhh aku memang jenis suka paksa orang tahu . k bye assalamualaikum .