I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
Contest My Blog Simple Enough
November 26, 2011 | 2 sweetheart{s}


Assalamualaikum and hye hye hye lagi . ehh harini aku rajin sangat nak join contest pulak kan ? so , yang ni pulak aku join Contest My Blog Simple Enough . hope dapatlah menang kan , doakan aku kayy nanti aku doakan kau balik . aku join sebab blog die chomel then hadiah die best kott , kalau korang nak tau ape die just click banner kat atas ni tau .


Syarat - syarat :
- Follow blog Aina Hanani , Dato Kacak ( Wajib )
- Wajib like page Aina Hanani . Untuk senang dapat update .
-   WAJIB Like Fanpage dan Follow semua sponserUPDATE : - Aina Greyson
- Wajib ada blog . ( Kalau tak ada batal )
- Buat entry pasal Contest My Blog Simple Enough dan sumbatkan banner dekat atas tuh .
-  Printscreen blog korang yang simple tuh dan tampalkan dekat entry .
- Buat karangan ( pendek pun tak apa ) pasal blog korang . kenapa korang rasa blog kaurang simple ?
- Tag 2 blogger kesayangan korang . ( Pastikan diorang tahu )
- Linkkan URL ENTRY korang di entry ini ya . Linkkan ke salah satu partner sahaja . ( Samada Aina , Dato Kacak )     
-  Aina dan partner tidak akan menerima url macam ini > http://abcdefg.blogspot.com.
- Penyertaan kurang dari 10 orang dikira contest ini Terbatal
- Tak payah copy hadiah .
Okey lah , nak join just click banner di atas tu ehh . jangan lupa doakan aku tau , aminn !! kayy , taggie time : Tasha and Syeera . k bye assalamualaikum .