I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
Uwerkkkkkkkk ~
August 08, 2011 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum . 


Hokayy , leggo . firstly mesti wak tanya kenapa title saya macam tuh right . act saya saje je letak title macam tuh , sebab ta tau nak letak title apa xp kayy wak sihat , puasa ta // ehh over gila tanya question macam tuhh , macam ta ada question lagik ehh ? act saya ta tau nak post apa hari ni .


Hmpftt , benci sangat sekarang ni . kenapa // ask yourself lah ehh , cehh marah betul minah ni . saya dah ta tau nak buat apa lagi except frusted + menonggeng . haiyoo , kenapa selalu saya asyik je frusted frusted ni ehh ? maybe sebab tettttttttt kot . haish , serious tengah dalam perasaan yang ta berperikemanusiaan sekarang ni .


Sebab nya // kan saya dah kasi tau wak pasal tetttttt nak pindah tu kan , kalau ta ingat sila rujuk ke post sebelum ni yeee . hokay , kenapa dengan tetttttttt . Actually bukan sebab tettttttt pun , but sebab mereka lah kat sekolah tadik # sapa ? opps part tu ta boleh kasi tau wak , secret lah nama nya tu . hoooooo


Kenapa dengan mereka # choppp before that , sory if sesiapa terasa kayy . bukan apa just suka suki , hukhuks . kayy mereka cakap kat saya macam nihh ;

mereka : weh , kau tau ta yang tettttt nak pindah ?
saya : tau , habis tu kenapa //
mereka : Kau ta sedih ke tetttt nak pindah ?
saya : Dengan muka sedih nye , ta ! asalkan tettttt bahagia .
mereka : Iyeke ~
saya : Arghh , terus pergi tempat lain . 
Wehh , macam mana lah saya ta sakit hati + sedih kalau mereka asyik cakap pasal tetttttt !  omgggggg , kalau boleh time tu jugak nak pengsan dekat situ tau . haishh , before that nak tanya question kat mereka boleh ? kayy , kenapa lah wak busy sangat nak cakap pasal tetttttttt dekat saya ?


Wak ta ada kerja lain kahh , nak busy body pasal tettttttt ? omg omg omggggg , kenapa lah wak busy sangat nak ambil tau pasal tettttttt / nak care sangat pasal tettttttt / nak sedih lah pasal tetttttttt . weh , macam lah aq ni ta ada kerja lain , nak busy sangat pasal tetttttt # don't take heart .


Saya taulah wak suka dekat tetttttt , but please lah jangan nak buat saya sakit hati kayy pasal wak . saya ta suka faham ! kepada sesapa yang terasa , saya minta maaf kayy . jangan ambil hati , sayang wak double triple kayy . hewhewhew . jyeahh end story pasal tu , open new story kayy .


Hurmm , nak tanya dah berapa hari kita puasa ehh // mmm , dah lapan hari right . omg pejam celik pejam celik dah masuk lapan hari puasa kan , urayyyy suka wakk . dan dah 4 hari berturut - turut ta pergi solat terawih , huhuuuuu . sobb sob . kenapa saya ta pergi solat terawih //


Hokayy , first of all penat is the main reason . ta tau kenapa sejak akhir - akhir ni badan ni rasa macam penat sangat , ta larat nak buat itu ini . kenapa ehhhh //nvm lah wak , saya ta ambil kisah pun pasal tu . okaylah wak saya pening lah dah ta larat nak taip dah . see U next post kayy , babay + assalamualaikum .