I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
L ~
December 28, 2011 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum , annyeong fellas . sebenarnya malas nak update tapi sebab dah nak start school then dah tak boleh dah nak update lagi kan , sebab tu aku update walaupun tak tau nak update apa ? *such a bored . auww comel kan gambar L macam tu , suka tengok . tengok muka dia teringat pulak dekat abang          hehehh , masih lagi gila angau dekat dia .

Apalah aku nak buat ni kan , dah lah tahun depan nak PMR tak tahu boleh lulus ke tak . humm . ya allah kenapa lah kau ni comel sangat huh ? boleh jadi gila lah aku kalau macam ni , nak update fanfic pun tak boleh tahu . wish me luck okey ? i will wish you back , hohoho .

Okey lah for today entry tersangat sangat sangat lah pendek ye , dah tak tahu nak update apa dah ni pun dah kira baik aku update tahu kalau tak memang bersawang lah blog kesayangan aku ni kan . aku ingat nak update pasal abang          tapi nanti korang menyampah pulak kenn ?

And nak cakap " Happy new Year of 2012 " aku tahu lagi bape hari je kan , tapi rasa macam boring pulak ouh . sebab diorang dah tak sama kelas dengan aku tahun depan , yang ada pun aku pun bukan rapat dengan aku . sob sobb . kbye assalamualaikum nak pi update for ff pulak .
Dia tersangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat lah comel , huhu .