I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
Hurmmmmm .
August 10, 2011 | 0 sweetheart{s}
Assalamualaikum . 


Hokay , wak sihat // puasa ta , dah berbuka ke belum ? sory semalam ta update , malas + penat . wak rindu ta kat saya # cecehh ada ke orang nak rindu dengan kita ni . hakhaks , sedar pun . act saya ta tau nak update apa , ta apalah saya fikir dulu ehh nak update apa ? kalau saya ta fikir pape nanti meraban lah ayat dibuat nye , hukhuks .


Kayy , saya dah tau nak update apa sekarang . tapi rasa malas lah pulak nanti wak ingat saya masih tuttttttttt dekat tettttttt . see , belum pape lagi dah sewel + sengal ayat ni dibuatnye . okaylah , kalau wak nak tau sangat cerita ni pasal sapa . hmpft , firstly macam biasa . take a breath , , exhale . .


Okay macam biasalah kan kalau ta cakap pun wak dah tau dah cerita pasal sapa kan . apa , wak ta tau // sentap nyahh . kayy pasal sapa lagi kalau bukan pasal tetttttt lahkan , kalau still ta tau jugak sila pergi ke post yang sebelum ni yeee .


Kenapa dengan tettttttt // kan sebelum ni saya ade update yang pasal tettttttt nak pindah tu enn ? wuahhhh wuahhh nak gelak pun ada bila fikir kan pasal tu . bukan apa tetttttttt dah beriya -iya bagi tau satu class yang tettttttt nak pindah kan , last - last ape jadi . cakap ta serupa bikin ~


Itulah kita hanya boleh merancang tapi yang menentukan , faham - faham jelah ehhh . tapi nak cakap saya memang sedih lah kan , nak tau sebab apa // hurmm , maybe sebab tettttttt ta jadi pindah . then , saya baru je ada harapan untuk lupakan tettttttttt lepas tettttttt pindah . tuptuppp , see saya dah ta dapat nak lupakan tetttttt dah .


Hurhurrr , sedih nyahh . aummmm , saya ta tau pa perasaan saya tadi masa sapa tu kata yang tetttttttt ta jadi pindah . sedih kott . mesti wak kate , sepatutnye happy right . I dun't think so , why // kayy , kalau wak dekat tempat saya pasti wak tau kenapa . arghhhh ~ saya malas lah nak cakap , dah tired asyik cakap pasal tettttttttt je setiap hari .


Kayy lah wak saya nak tengok cite ketika cinta bertasbih lah pulak . huuuuuuuu . cerita favourite saya auwwwww . chopppp lupa nak cakap , esok maybe saya ta update kot . kenapa , sebab esok saya pergi berbuka puasa kat sekolah . yeahhhh , dapatlah berbuka dengan kawan , hurayy hurayyy .


Maybe saya update hari jumaat . jangan risau nanti saya update lah pasal jamuan berbuka puasa tu ehh , dun't worry bebehh . sayang wak double tripple kayy .dahlah tu je nak cakap , babai + assalamualaikum .