I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
End 2011 , New 2012 .
December 30, 2011 | 0 sweetheart{s}

OmyGod ~ my fiancee was freaking damn cute in this video . LOL // melt melt melt , grr . 
Assalamualaikum , annyeong haseyo . sob sobb sedih ni , lagi bape hari je nak start sekolah . ehh orang hepy , dia sedih pulak . mane tak nya nanti terus je start sekolah langsung dah tak boleh nak guna internet , iyalah PMR candidates lah kata kan . ptuih , sedih ni ~

Btw korang tengok tak Maharajalawak Mega tadi ? aku tengok * poyo je . osbon menang weh * tabik arr diorang . aku suka tengok osbon dengan boboy punya je yang kumpulan syok dengan saehu , boring gila lebih baik aku mengadap muka L lagi bagus kan // hehe

Weh sedih weh , nak tahu sebab apa ? kan aku ada cakap yang aku suka dekat mamat ni kan ( identiti dirahsiakan ) kenapa ? sebab dia . . dah .. ada girlfriend . huwarghh ~ ambik tisu lap air mata . kenapa lah aku ni bodoh sangat kan , dah tahu dia handsome pi jugak suka dekat dia . bodoh betullah aku ni * kutuk diri sendiri .

Macam mana ni , aku dah tersuka gila dekat dia ni * tapi L lagi aku suka , muehehe . dah lah lupakan pasal tu , nak cakap tadi . . tadikan dia chat dengan aku just tanya aku kelas apa next year tu je . kesian kan , aku je yang sudi nak ambik tahu pasal dia dulu . kesian kesian .

Huwarghhhhhhhhhh ~ ngantuk nya . and and and folder aku dah penuh dengan gambar L * tu pun nak cita . L kenapalah kau cute sangat huh ? jealouse aku tengok , nak je aku kisskiss pipi dia tahu bila tengok gambar dia . assalamualaikum kbye .