I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
New skin !
August 15, 2011 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum //


Hey wak sihat // puasa cukup ta ? hmmm pejam celik pejam celik dah 16 hari kita puasa kan , hushh . dan 16 hari ni jugak perangai saya kejap baik sekejap jahat , hahaar . okayy sory cakap kalau bape hari ni saya ta dapat nak menghupdate kan blog ni , busy lah kate kan . hewhewhew




Hokay , sejak kebelakangan ni saya asyik private blog je keje saya . kenapa // sebab saya dah rasa bosan dengan template lama , so dalam kepala hotak saya ni cuma ada semangat for edit blog lah pulak . hiuhh , penat nye lah edit blog ni kan ? semua nya ta ada yang berkenan , heeee .


Look , blog saya dah berubah kan . new skinlah kate kan . for now saya pilih classic template , mesti wak kate kalau guna classic ni coding die susah - susah kan // okay memang susah gila , but bagi sesiapa yang mahir dalam coding coding ni pasti bagi die senang gila ya amat . serious saya cakap guna classic ni agak mencabar sikitlah .


First time saya edit blog guna classic asyik - asyik rasa macam nak keluar je semua perkataan yang tetttttttt tau ta // tapi lama - lama tu pandai lah sikit dalam bab coding - coding ni . saya ambil inspiration ni dari sys nana , alah ta kan ta kenal kot . blogger yang pemes - pemes tu , hakhakss .


Cantik ouh blog die . okay nak tanya blog saya okay ta // saya tau ta okay right , ta apa nanti kalau saya rajin saya edit balik blog ni eaaa . kayy end of story pasal tu , kita open new story kayy . hmm nak cakap semalam best gila kot , kenapa ? semalam kan hari isnin . ada lah apalah kan saya dah lupa # almaklum lah dah tua .


Adalah mamat ni encem gile , ya allah sumpah encem ada comel pun ada . auwww , minat lah kat die . ta tau nama die apa . yang si Faiqah ni pulak die minat kat tettttt , die pun comel jugak lah . and pandai buat lawak . saya pun suka . huuu . ahh , lupa nak cakap semalam kan saya , Faiqah , Hafiza dengan Fana gi fully shop . tumpang pakcik Fiza .


Lawak gila kot , nak tau sebab apa // kan pakcik die bawak laju then kitorang pun macam tertolak kesana tertolak kesini . haiyooo , tergelak - gelak saya . sumpah cakap sakit perut dibuat nya , harharr . teruk kan saya ni . okay lah wak i have to go now , so bubye + assalamualaikum .

Lawak gila kot , nak tau sebab apa // kan pakcik die bawak laju then kitorang pun macam tertolak kesana tertolak kesini . haiyooo , tergelak - gelak saya . sumpah cakap sakit perut dibuat nya , harharr . teruk kan saya ni . okay lah wak i have to go now , so bubye + assalamualaikum .