I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
Spent time with her ^^
January 15, 2012 | 0 sweetheart{s}

Annyeong assalamualaikum , okey see . he was soo freaking damn cute aite * melting =_= yahh dah lama tak update , sekarang jelah baru ada chance nak update . btw don't tell my mother that i don't asleep yet * ehh teruk gila english kau , nampak gayanya failed lahh BI aku nanti kan . humm * mengeluh .

Okey aku tak boleh nak lama - lama ni nak pergi tidur lagi bape jam je nak pergi sekolah nanti * lah lagu 3 jam , eruk nya aku . yeap amacam school korang , aku ? boleh pecah kepala weii fikir pasal PMR nanti , scared scared .

Humm ~ nak cite tadi aku spent time lah dengan ... siapa ? lahh Faiqah lah , my forever best girlfriend . hehe , maklumlah dia pun tinggal dekat asrama kan so balik pun kekadang je . dia pun dah macam lain sikit tadi , bukan nak cakap lain apa , just dia nampak lagi comel . haish bukan sebelum ni dia tak comel just eee pape jelah . grr ","

Then nak tanya , amacam blog aku sekarang ni namapak okey ke tak . bagi aku tak delah bape lawa sangat sebab yalah aku mana reti edit blog ni sangat * kayy aku merendah diri . dahh aku dah tahu nak merepek apa lagi ni , lebih baik aku pergi sambung tido . mengantuk gila dah ni * menguap tutup mulut . 
Before that lupa nak cakap tadi aku try buat poster ff lagi , then menjadi seperti apa yang aku nak , aku tak cakap aku terer sangat buat poster tu tapi apa salahnya mencuba kan . assalamualaikum , kbaii ~