I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
Nothing , LOL
January 25, 2012 | 0 sweetheart{s}

Anyeonghaseyo . Assalamualaikum to all muslim yeahh .

Okey aku sebenarnya tak de pape pun nak story but saja nak menambah nambah post ni huh , maklum lah sekali sekala . PUIHH =_= yang pasal ff tu rasa malas pulak nak bukak , tengoklah dulu camne ye * kalau aku bukak pun ada orang ke nak baca nak bukak ? aku pun tak tahu act malas nak fikir pasal tu .

Okey tak lagu blgo aku sekarang ni ? aku tahu aku lambat nak tukar , asyik sedih je kan sekali sekala nak juga yang happy punya baru ceria hidup ni kan ? cehh apa aku merapu ni . ni pun tak boleh lama nanti asyik kena bebel je 24 hours , penat tahu .

Ehh ? mana tak nya dah lah tahun ni nak PMR tapi langsung tak ulangkaji event nak pegang buku pun malas , teruk kan ? ooyeah i knew it . so how's your holiday , me ? oh well  boring gila kot , tak pegi mana - mana pun . aku ni pelik lah kan etc macam ni , time nak pergi sekolah nak belajar memang langsung tak terbuka hati nak belajar then time cuti pulak otak ni asyik ingat jeeee dekat sekolah .

Tak ke pelik tu ? aku pun dah biul fikir pasal tu . apa lagi ehh ? aku saja je nak memanjang kan post ni , hehe . chopp nak tanya macam mana blog ni okey tak , ada something wrong tak denga blog ni . yalah mana tahu windows ni kan lain - lain so mesti lah ada yang cacat sikit dekat part - part tu .

Kalau ada bagi tahu wokeyhh . yeah aku dah mengantuk ni , nak pergi sambung buat homework yang tak siap - siap lagi dari haritu . baru buat sikit . oh noo * tapuk dahi sampai lebam . lupalah nak buat oral , macam mana ni . aku dah lah part BI hancus , okey aku mengaku . yang tu okey lagi , tapi kalau dah part kena hafal -menghafal ni memang memang lagi hancus lah nampak nya . maklumlah aku ni kan pelupa , banyak minum jus semut lah katakan * ayat nazihah ke tasya tak ingat , ehh tu pun lupa . PUIII ' -_- '
Especially to Tasya , sorry tak sempat nak tukar cbox blog tu nanti Ain buat kayy . Jangan marah , sorry again . Assalamualaikum .