I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
I've Changed
April 01, 2012 | 0 sweetheart{s}

Annyeong Haseyo and Assalamualaikum .

Okeh I don't like to go to school , but you know right that this year * yeh stop for my ridiculous spelling . erm , tahu je lah kan tahun ni aku kena ambik PMR . so kenalah belajar rajin - rajin , kalau tak lingkuplah pelajaran aku nanti . yeh aku dah start merepek dah ni * intro aku teruk kan ?

Hah , so how my new look ? black vs white . actually I don't really like black colour , but .. I deliberately like to try , hehe . so okey tak theme kali ni ? biasa - biasa je kan . I know that . kaurang mesti pelik kan , hah pelik ? yeh apa aku merepek ni ? tak dulu kan aku ' sentiasa ' use image of my bias Myung Soo , sekarang dah lain kan .

Ehm , aku ni kan memang pelik sikit * I admit it . senang citer macam ni , aku ni kan cepat muak dengan sesuatu . faham ? err macam aku selalu tukar - tukar layout baru lah kan , err tu bukan muak tapi aku memang suka buat benda baru . nanti tak adalah orang muak tengok kita kan , sama lah dengan blog ni . k dah faham kan . eh bila aku baca balik ayat aku tu rasa macam ada something wrong je , LOL ayat aku .

Aku suka tengok mata jyj haha , comel je kan * sepet macam dia punya okeh .
Amacam , sweet tak image yang aku guna tu ? haha , comel gila kot diorang . kan best kalau diorang couple betul - betul , confirm I will ship them . yeh confident gila . and and nak tahu tak muka jyj macam someone tu ouh , serious aku cakap . kalau tengok muka jyj mesti teringatkan dia , hehe . dah lah story pasal tu , em sebenarnya aku tak ada mood nak unprivate blog ni  sebab .. adalah hal - halnya , tapi memang malas lah nak bukak . 

Okey , homework berlambak tapi aku sempat lagi menghadap blog ni kan . eish , confirm esok kena marah tak siap homework . malas doh nak buat , bukan malas je tapi penat . yelah penat jadi babysitter tadi , sekejap kesana sekejap kesini . adoi , macam mana lah emak aku boleh jaga diorang eh . aku sehari pun dah tak larat , teruk nya aku ni . semua aku tak boleh buat apa yang boleh pun aku tak tahu lah .

Anyway tak dapat lah selalu aku nak tengok citer tu , tapi nak buat macam mana kan . sekarang pun masa aku dah jadi tak tentu arah sejak .. ehm yeh citer pasal sekolah pulak , aku tak suka jadual sekarang ni . sebab kalau tiap - tiap hari jadual berat macam tu , boleh patah tulang aku kena bawak semua buku teks yang berat tu . dahlah tu hari khamis je beg ringan , huish gilalah weh .

Oyeh , folio geo aku dah siap !! hari jumaat kelmarin baru hantar , just berapa orang je yang hantar . penat tangan meniru hasil kerja aty tadi , keh meniru rajin nya lah kan kalau nak buat sendiri . tu pun tadi peta suruh dia buat , almaklum lah kerja dia dah siap . sharing is caring * LOL puih

Okey , hari tu aku ada cerita nak bagitau kaurang tapi .. tapi .. tapi .. tapi aku dah lupa lah , hehe * bermasalah gila aku ni kan . hoho . tak jadi lah nak cerita , tunggu lah sampai bila aku boleh ingat balik pasal benda tu . tapi takpelah bukan penting pun kan .

Jangan nak cuba ambik scandal baru aku ni eh , cepuk kang !!
Atas ni , nampak tak . dia lah ultimate bias aku yang baru , amacam handsome tak comel tak ? hehe . eh tapi aku tetap tak akan curang dengan suami aku okeh , jangan risau dia ni cume scandal aku je . okeh dah meraban dah entry aku ni . hoho ~ sebenarnya ada lagi ultimate bias aku tapi , tak apalah dah ada yang sorang ni pun dah cukup * cehh ayat puihh .

" Aku sebenarnya nak post kan pasal hari april fool ni tapi kebanyakan orang dah tahu kan , takkan tak tahukan . so aku just bagi link dia jelah , nah http://ahmadzaki.wordpress.com/2010/04/01/april-fool-sambutan-hina-islam/ . bukak tau !! jangan tak bukak pulak , dah bukak jangan lupa baca pulak okeh . "


Sudahlah aku nak pergi gosok baju ni * see dua hari cuti tapi tak gosok baju lagi kan . hmpft , ngantuk nya esok sekolah . malas nyalah nak bangun pagi . okeh assalamualaikum kbaii ~