I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
Omo ?
February 11, 2012 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum and annyeonghaseyo .

Okey , rindu aku tak ? oh tak kan , i know . so , how's my blog ? okey tak ? theme kali ni aku blue + pink , ouh comel kan . okey aku puji blog aku sendiri . penat tau edit , 2 hari macam tu lah . kalau boleh memang 4 - 5 jam je tapi dah nak PMR lah kan so ayah bagi mengadap sekejap je , tak tentu pun . okey ape aku merapu ni --"

Ouh dia comel kan macam tu ? kenapa lah drama tu tak airing je terus dekat tv rumah aku ni , kalau tak mata aku dah melekat je dekat skrin tv tu . serious okey . asyik kena tengok dekat youtube je , boring doh +_+ okey aku sibuk dengan blog , homework pulak berlambak tak buat - buat lagi . malas nya lah nak buat , eh malas esok sekolah then tak siap lagi then gelabah then copycat kawan punya homework . oyeah , memang aku makin pandai lah macam ni kan ?

Aku selalu je berangan , kalau lah aku dapat jadi girlfriend L tu lah kan confirm takkan cari orang lain punya . seriously dia comel gila kot , and aku asyik " kenapalah kau kena handsome macam tu , kenapa ? " ouh aku memang teruk , sebab dia comel sangat .

Okey aku still merapu lagi , homework pun dari tadi ' okey bukan dari tadi dari semalam lagi ' asyik panggil - panggil je suruh aku datang then siap kan dia . omo , malas nya . entry pun nampak nya kena lah pendek + ringkas je hari ni , ouhh ~ malas nya lah nak menulis .
Kbaii assalamualaikum : STATUS ; L comel gila kot , okey dari haritu aku dah bagi tahu   :