I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
Unprivated *_^
March 02, 2012 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum , annyeong chingu .

Okeh , rindu aku tak ? of course tak kan , aku tahu . How's school ? ouh i'm not really like go to school . why ? haha , i don't know . k stop for my broken english ~ err , hari rabu exam tapi langsung tak study . bagus kan ? tak tahu kenapa rasa macam malas je nak study , kenapa lah mesti ada exam kan ? kan bagus kalau tak ada langsung exam , then tak payah belajar . alahai //

Err , nampak perbezaan tak dekat blog aku ? aku rasa kaurang mesti menyampah kan ? asyik image husband aku tu je keluar , tak de image lain ke ? buat masa sekarang ni aku tak nak lah curang dengan dia , nanti dia pergi lari dekat madu aku pulak . hehe * apa aku merepek ni .

Eh , sebenarnya semalam aku ade cerita nak share dengan kaurang . tapi rasa malas aku dah datang lah , malas betul nak menaip . haha , teruk nya aku ni . semua malas , ape yang tak malas nya pun lah aku tak tahu . kay ayat aku dah meraban dah ni .

Ya allah , weh kenapalah aku asyik teringatkan dia je ? nak pmr kot tahun ni tapi aku still lagi bleh main - main . haish , kenapalah hidup aku macam ni kan ? aku rasa takut je nak buat semua benda , TAKUT . tak tahu kenapa . bencinya lah .

Okeylah aku dah malas nak menaip , nak edit poster lepas ni . anyway ade satu poster ni aku dah siap kan untuk oneshot aku , aku tunjuk [ tag post lah ] nazihah dengan izzaty , diorang kata cantik * okey perasan . syukurlah jadi , tapi aku tak delah kata aku punya cantik sangat . just kita pun kena lah bangga dengan hasil kerja kita sendiri kan ,
Kbaii ~ nak sambung edit poster .