I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
MAMA
November 24, 2013 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum and hye..

Akhirnya siap juga blog ni, rasanya dah berapa bulan kot aku privatekan blog ni.. huh tapi entahlah aku still rasa tak puas hati dengan blog ni*cehh semua nak kena perfect kan.. yang header tu aku guna for sementara je, sebab malas nak edit buat masa sekarang ni* cr to atiqahjaidin..

So amacam korang dah tengok MAMA?? dekat channel 135 and 396 kan lagi aku tak tau channel berapa.. yang channel tu sampai hari ni je kan 24 november tapi tak taulah, punyalah semangat nak tengok cerita who are you tu*sebab ada jae wook dia handsome kot dalam cerita tu huihui.. so kena sambung tengok online jelah pulak..

Yang pasal MAMA tu, performance diorang memang best lah walaupun tak semeriah yang sebelum - sebelum ni.. lagi - lagi exo x) walaupun diorang tak menang banyak award.. ouh diorang punya performance memang daebak loh..


Masa aku check twitter baru aku perasan yang kyungsoo cedera lepas buat performance tu rasanya lah* get well soon kyungsoo oppa.. by the way jealouse kot tengok perempuan tu dengan luhan masa performance diorang eugh..

Okey stop cerita pasal tu, nak cerita pasal lain pulak.. cousin aku accident lagi.. dulu aku ade cerita pasal dia dekat post yang lama.. accident motor lagi macam dulu tu jugak.. aku sekarang dah tak rapat dah dengan dia ni, kalau jumpa mesti kitorang tak bertegur sapa.. and papepun get well soon okey along..

By the way aku ni sombong ke eh.. sebab aku ada tanya si dia, dia memang cakap aku ni sombong sikit.. yelah kalau aku terserempak dengan someone yang aku kenal, terus aku pandang tempat lain.. then aku ni susah sikit kalau nak senyum, kena tunggu diorang senyum dulu baru aku balas.. hehe terukkan..

See betapa happynya kai~
By the way aku rindu sesangat dengan "triple A", seriously ouh.. sampai terbawa - bawa dalam mimpi kot.. aku dah lama tak tegur diorang, bukan sebab apa.. rasa macam awkward sikitlah kan sebab dah berapa lama kot kitorang tak jumpa.. and aku tak taulah kalau diorang still ingat aku lagi or tak :'( tapi aku akan sentiasa ingat moment kite bersama, takkan ada sesiapa boleh ganti tempat "triple A".. Okeylah bye assalamualaikum.. sayang korang~

Labels: , ,