I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
SHOWTIME
November 26, 2013 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum w.b.t and annyeong..

Hurm, aku tak tahu nak story apa hari ni.. by the way korang mesti dah tahu terutamanya exostans.. yang pasal exo showtime tu kan, rasanya lagi two days right.. tapi aku tak tahu lagi lah macam mana nanti, so kena tunggu rumors lagi lah pasal tu.. tak sabar nak tengok ^.^

Aku rindu gila ouh dengan diorang.. semalam entah macam mana aku boleh pulak terbuka satu folder yang semua tentang moment aku masa dengan diorang lah, sedih je perasaan aku masa tu.. rasa macam nak turn back time ke masa tu je.. aku tak perasan pun yang sekarang ni hidup aku dah berubah 100% tak macam dulu..

Serious kalau boleh aku nak je undur masa balik, aku tak tahu kenapa.. eugh.. terutama sekali dengan 'triple A' aku tak tahu samada ada lagi ke tak 'triple A' ni.. aku terlebih emotional ke dalam entry kali ni? entahlah kena sangat  dengan lagu yang aku dengar sekarang* sentimental..

So aku dah tak tahu nak post benda merepek apalagi dah, aku just nak cakap yang aku memang sayang diorang sesangat and diorang lah kawan terbaik yang pernah aku ada.. and aku ni jenis susah nak tunjuk perasaan sebenar like cold hearted macam tulah, so faham faham je lah eh.. assalamualaikum babai..

"Friendship consists in forgetting what one gives and remembering what one receive."

Labels: ,