I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
Hohuu .
August 16, 2011 | 0 sweetheart{s}
Assalamualaikum .


Hokay , sory tau pasal entri semalam . dah baca # eishh apa saya merepek ni . okay kan semalam saya ada story pasal blog ni kan // ingat ta , kalau ta tengok balik post semalam eaaa . okay sambung balik , saya ada cite pasal template blog ni dan saya guna classic template right ? time tu masih di - privatekan lagi .


And sekarang saya guna denim template pulak kan . saya ni orang agak sewel sikit , sekejap itu sekejap ini . haiyoo . kenapa saya ta nak pakai classic , nak pakai denim . okay , first sebab classic ni sebab saya ada lagi 2 benda yang masih ta dapat coding die . kalau nak guna tutorial , ta ada lah pulak orang buat .


So , terpaksa lah pakai denim .# template dulu . cuma dulu main dengan sidebar terpisah , but sekarang dah malas nak buat macam tu . so , inilah hasilnya . okay ta // kalau ta nanti saya edit balik ehh blog ni . haishh dah lah rasa malas lah pulak nak taip  lagi .


Hahh nak tau ta sekarang ni saya asyik touching je dengan Faiqah , sebab apa // saja nak manja - manja dengan die . huuuu . and saya selalu gaduh denga n die pasal alah malu lah pulak . okay pasal haritu kan ada apa ntah dekat sekolah # act bukan pasal tu but . kan ada abg baju petak tu , ta tau nama die apa .


So , saya panggil die abg baju petak je lah . hahahhh . saya minat sangat dekat die , si Faiqah ni pulak minat dekat abg tinggi # nama dirahsiakan . kitorang gaduh pasal sapa paling cute lah , encem lah . uihhh , penat berdebat dengan die . dari haritu sampai sekarang berdebat pasal tu je , ta penat kahh // okay nvm lah wakk .

Chopp chop before that nak cakap next week dah exam ouh , takut nya . dah lah ta revision lagi . hmm , masalah masalah . wish me goodlucky kayy ! heeeeee . dahlah ta tau nak cakap apa lagi so , bye + assalamualaikum .