I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
BAD DAY
November 27, 2013 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum w.b.t and annyeong..

Okey tengok tajuk pun dah tahu kan.. eum hari ni sepatutnya aku keluar teman si dia pergi seksyen 2, janji punya janji last - last ayah aku pulak buat hal.. tapi malas lah nak cerita fed up betul aku ouh.. eugh.. then terus tak jadi pergi, terus lah badmood aku datang.. yang pasal si dia pulak takut aku nak tegur tadi, aku nak biar dia cool down dulu lah.. hmm memang malang kan..

Stop cerita pasal tu, malas nak ungkit balik.. hmm dah dengar lagu blog ni, tahu kan lagu siapa.. lagu ost playboy itu suami aku.. huihui.. suka tengok cerita tu pun sebab ada adrian tu auww.. dia handsome kot.. tapi orang kata cerita tu macam takda feel kan, takpa - takpa aku tengok je asalkan ada adrian tu hehe..

Ha semalam birthday chanyeol right.. ouh.. aku tak sempat nak update semalam and tak sempat nak wish* even dia tak nampak pun aku still nak wish jugak.. so saengil chukkahae oppa ^.^ okey umur dia sekarang dah 22 lah kan, ouh oppa you're so damn cutelah.. okey dah start merapu dah ni..

"Dreams make wishes come true, so sending you a lots of dreams on your birthday."
Aku sebenarnya dah tak tahu nak post apa lagi dah.. eh wait wait.. yang pasal exo showtime tu tak jadi eh, aku baru tahu tadi.. tapi tak tahulah betul ke tak..  and korang dah tengok oh my ganu tu, haha aiman comel gila kot.. yang tak boleh blah tu rambut mr middleton dengan jambang dia sekali tu, dah macam apa je.. and aku suka tengok part yang aiman tak boleh cover gelak masa shoot dengan zizan, comel je dia..

Haha.. okeylah aku dah mengantuk ni nak masuk tidur.. gudnite and assalamualaikum.. sayang korang~

Labels: ,