I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
NOTHING
November 28, 2013 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum w.b.t and annyeong..

Okey aku takde banyak benda nak story hari ni.. aku just lalui hidup aku macam biasa sepanjang hari ni dan itu sungguh sungguhlah membosankan.. haha kecuali kalau jaga akif, heish dia tu suka sangat nak cari pasal dengan aku.. nasib baik dia comel kalau tak, tak ada nya aku nak melayan dia sepanjang hari okey.. haha evillaugh..

Hurm aku tak sabar nak pergi family holiday tu nanti, dapatlah aku jumpa dia.. auww.. he's such a freaking damn cute lorh.. okey english aku makin teruk lagi kan.. eum tadi ada cerita playboy tu kan, korang faham -faham kan je lah eh.. arghh adrian handsome gila kot.. 

Yang cerita the inheritors tu pulak aku tak boleh nak tengok selalu, yelah kalau dah ada adik aku dekat depan tv tak sah kalau tak bukak cartoon je kerja dia.. so agak susah nak tengok channel yang aku suka.. okey aku dah tak tahu nak story apa lagi ni.. okey tu pun nak bagitahu..

"It's important to make someone happy, and it's important to start with yourself." 
Ouh kenapalah korang terlalu comelll.. aku selalu envy korang tahu haha.. tapi tak apa nasib baik aku sayang korang kan..  okey aku dah start nak merepek dah ni.. huhu ekceli saja je nak memanjang kan post ni lagi.. ouh tak sabar nak tunggu esok eh its mean malam ni.. yeah MLM loh.. nak tengok sepahtu, nabil dengan jambu.. okey aku minat diorang.. ada masalah//

And sorry kalau sepanjang entry yang aku post dalam blog ni tak memuaskan readers yang baca* okey aku dah start nak perasan.. aku just nak meluahkan apa yang aku rasa dan yang aku pernah alami.. okey aku rasa korang dah faham and aku malas nak taip lagi ni.. so gudnite and assalamualaikum.. sayang korang~



Labels: ,