I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
DILEMA
November 30, 2013 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum w.b.t and annyeong..

Hai readers.. seperti biasa aku tak tahu nak start entry macam mana* forever tak tahu.. eum.. okey aku ada lah terbuka satu website ni tadi, memang geram betul lah dengan diorang ada ke patut buat macam tu dekat orang lain, tak patut betul.. rasa macam nak menangis je tengok orang yang diorang buat tu dalam kesakitan* ecewah ayat.. okey aku tahu korang tak tahu aku cerita pasal apa kan, so korang just buat - buat faham jelah eh..

Hurm.. aku nak edit blog budak tu tapi dia tak bukak twitter pulak macam mana nak ambik permission dia, nanti dia kata aku menceroboh hak dia pulak.. so kena tunggu esok je lah.. heh kenapalah aku rajin sangat kebelakangan ni* hoho rajin lah sangat..

Btw aku nak edit tumblr lah pulak dah lama kot tak bukak.. tapi rasa malas lah pulak, sebab coding dia berbelit - belit sikit.. aku lagi prefer blogger dari tumblr.. tapi tak apalah, aku malas nak fikir pasal tu lagi.. okey aku dah tak tahu nak taip apa lagi ni, kenapa rasa nya otak aku malam* silap pagi ni rasa macam lambat process tak tahu kenapa..

"Making a hundred friends is not a miracle. The miracle is to make a single friend who will stand by your side even when hundreds are against you."
Wait tadi si dia ada text aku.. alhamdulillah dia dah okey.. huhu.. so aku dah tak payah nak risau pasal dia lagi.. humm.. okeylah aku dah malas nak menaip lagi ni, nak pergi edit tumblr pulak.. so assalamualaikum and gudnite.. sayang korang~



Labels: ,