I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
MISS YOU
November 29, 2013 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum w.b.t and annyeong..

Hurm, korang dah tengok mlm tadi.. for sure sepahtu the bestlah.. haha.. tak boleh berhenti gelak ouh tengok diorang kat atas pentas tu.. plus jepp comel kot.. then jepp sempoi gila kot tadi..

Stop cerita pasal tu then tadi top comel gila kot dalam running man, huhu.. dia asyik senyum je kerja dia.. so mata aku ni nakal lah memanjang asyik nak usha dia je, huihui .. okey aku tak sabar nak tengok exo punya pulak, aku tahu dia punya sikit je kan.. sebab tadi aku sempat tengok dekat tablet je..

Then tadi adik aku langgan lah cerita tiang seri and pawnshop* betulkan eja dia macamtu.. hurm boleh tahan seram lah jugak cerita tu, tapi aku prefer highland tower lah.. okey aku tahu aku ketinggalan zaman baru nak post pasal benda tu.. tapi ada aku kisah.. eugh..

Okey dah berapa banyak kali kan aku nak post yang pasal rindu dekat diorang.. tapi tak apa aku just entahlah aku tak tahu nak cakap macam mana lagi.. eum.. nak text tapi credit takde lah pulak.. 


Then yang aku geramkan boleh pulak phone yang tu rosak, dahlah banyak benda kot aku letak dalam tu.. rindu nya.. so terpaksa lah guna phone yang lagi satu tu.. sobbs sobbs.. tu tak apa lagi yang kes si dia tu lagilah dari haritu aku tak contact dia lagi.. aku takut kalau dia marah kat aku je.. hurm harap - harap taklah..

Okeylah aku dah malas nak taip panjang -panjang lagi ni.. penat tangan eden menaip post yang tak seberapa ni* ecewahh.. hurm gunite and assalamualaikum.. sayang korang~

"The word happiness would lose its meaning if it were not balanced by sadness."


Labels: , ,