I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
HAPPINESS
December 01, 2013 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum w.b.t and annyeong..

Okey tengok dari tajuk pun korang dah boleh agak kan aku nak cerita pasal apa.. yeah.. tadi si dia ajak aku keluar, so aku on kan jelah.. yelah asyik terperap je kat rumah kan.. so kitorang borak - borak lah.. and dia bagi tahu yang si dia ada text ajak nak jumpe..

And aku just macam tak percaya lah kan.. tup tup je si dia text setelah sekian lamanya.. alhamdulillah.. aku just tak tahu nak cakap macam mana, rindu gila kot kat diorang.. kan best kalau dapat together - gether macam dulu balik :'(* eh betul ke eja dia macam tu..

Then aku harap jadilah nak keluar nanti.. aminn.. but kan best kalau triple A dapat berkumpul semua.. rasa macam ada something wrong aje.. hurm.. rindunya lah kat si dia yang sorang tu.. yelah dia tinggal jauh so susah lah kalau nak datang s.alam..

"When I think of the last time somebody made me feel good.. the last time somebody made me really laugh.. the last time somebody made me happy.. I was with you."
Okey aku dah kehabisan idea nak cerita apa lagi ni.. hah tadi ada paranormal activity dekat channel tv7 right.. ekceli cerita tu aku dah tengok dengan si dia time form3 means tahun lepas lah.. auww rindu time tu.. okeylah aku malas nak menaip lagi ni. so assalamualaikum and babai.. sayang korang~


Labels: ,