I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
HOPE SO
December 06, 2013 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum w.b.t and annyeong//

Okey aku dah unprivate kan blog ni, sepatutnya tak payah nak privatekan tapi dah nak edit kan.. theme kali ni aku tak pasti sama ada colour blue or turqoise.. but tak kisah lah aku suka dua - dua colour.. aku still guna classic template and akan guna sampai bila - bila sebab coding - coding dia senang nak tweaked# eh betul ke aku eja//

So daripada title tu aku nak cerita pasal yang that day aku pernah bagi tahu nak keluar dengan si dia tu.. eum.. tapi aku tak tahu macam mana, harap jadi lah.. sebab mak aku nak ajak keluar nanti tapi aku memang tak tahu macam mana, so aku memang harap sangat - sangat jadilah nanti.. rindu kot.. ouh seriously rindu gila kot..

Hurm.. aku ada try search lagu tu dari haritu lagi but tak jumpa - jumpa pun sampai sekarang.. geram betul lah.. so aku guna je lah lagu yang sekarang yang aku tengah guna ni, tu pun susah jugak nak cari.. heish// dahlah tumblr tak siap lagi, blog tu pun tak edit lagi.. malas betul lah nak edit.. eyy aku tak tahu kenapa sekarang aku rasa macam malas je nak buat pape..

"Making one person smile can change the world; maybe not the whole world, but their world."
Aku memang dah tak tahu nak post apa lagi dah ni.. but aku memang harap sesangat yang nanti memang jadi lah sebab si dia dah set date dengan time nak pergi.. aku memang dah malas nak taip lagi ni, so assalamualaikum and babai.. sayang korang~



Labels: ,