I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
OUTING
December 08, 2013 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum w.b.t and annyeong..

Korang nampak kan gif kat atas ni.. ni time dia sorang - sorang nak tengok movie tu kan, comel je.. kalau boleh semua dia nak try lah.. aku dengan adik aku tak boleh berhenti gelak tengok dia masa part tu.. and lagi satu aku suka sangat tengok mata dia ^,^ 

Okey sebenarnya aku bukan nak cerita pasal tu, tu just intro dia je.. korang nampak kan title tu, eum aku ada cakap dekat entry sebelum ni pasal nak keluar dengan si dia tu kan.. alhamdulillah dapat juga terubat rindu nak jumpa tadi.. but rasanya lagi seronok kalau si dia yang lagi sorang tu join sekali :'(

Tadi memang banyaklah yang kitorang gossipkan, eh no story mory lah macam tu* sorry guna ayat rojak pulak.. si dia still minat kpop lagi, and banyak lah yang kitorang borak pasal kpop tadi.. heee.. tadi memang kitorang tawaf dekat area situ je, pusing - pusing then naik turun eskalator memang rasa macam nak tercabut je kaki ni..

Tak boleh lupa je muka si dia time nak beli beg tu tadi, aku pun nampak beg tu rasa macam nak beli je.. tapi taknak lah nanti orang kata apa pulak.. hahah.. then kitorang pusing dekat kedai cd pulak.. and masa tu pulak tak sangka boleh jumpa cd tu okey, memang terjerit - jerit lah kitorang masa tu.. rasa macam nak beli je but duit pulak tak ada.. memang harga dia tak payah cakap lah.. tak berapa sesuai untuk kitorang yang tak bekerja ni..

"Friends are like stars, they come and go, but the ones that stay are the one s that glow."
Then time kitorang pusing balik dekat area jual beg tu tadi, terus lesap beg yang si dia suka tu.. serious tak lama kot kitorang pergi balik terus tak ada.. haha macam apa je.. eum kitorang keluar dalam pukul 11 macam tulah sampai nak dekat asar.. berapa jam kot, balik tu memang aku terbongkang atas katil lah.. mana taknya semalam dah keluar dengan family hari ni keluar lagi rasa macam nak demam je..

Hurm kalau boleh banyak lagi yang aku nak ceritakan but yelah aku bukan robot yang boleh proses ingat semua benda kan beside aku memang cepat pelupa.. okeylah tangan aku dah penat nak menaip pepanjang lagi.. so assalamualaikum and babai.. sayang korang~




Labels: , ,