I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
UNTITLED
December 15, 2013 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum w.b.t and annyeong..

Dah berapa hari dah tak update kan.. rindu tak? haha perasan sekejap.. argh comelnya dia.. neomu neomu kyeopta ^,^ hahah entah betul ke tidak aku eja tu.. okey aku main letak je title tu.. tak tahu nak letak apa, dah memang tak ada cerita kan.. aku dah start merepek dah ni.. 

Okey hari ni aku memang tak ada story nak bagitahu.. yelah kerja aku sekarang ni kemas rumah, jaga budak, makan, tidur.. asyik ulang benda yang sama je setiap hari.. mana tak bosan :/ aku dah tengok dah UMTAD (ustaz mu tunggu aku datang), aku tahu dah ketinggalan zaman aku ni.. tapi okeylah aku langgan dekat astro first je, baru syok tengok banyak kali.. huhu :)

Aku baru buat instagram, okey aku tahu aku dah ketinggalan zaman but tak kisahlah.. and aku dah deactived kan facebook* actually dah lama dah baru nak bagitahu.. sebenarnya sekarang ni aku memang cepat rasa bosan buat sesuatu aku tak tahu kenapa.. maybe sebab cuti dah nak habis kot, seriously aku macam tak percaya je sekolah dah nak start bukak.. dahlah spm tahun depan :'(

"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections."
Aku memang dah tak ada idea nak bagitahu apa lagi ni.. sebelum tu terima kasih sebab sudi baca entry aku yang tak seberapa ni.. okeylah aku dah start nak merapu lagi ni so assalamualaikum and babai.. sayang korang~


Labels: , , ,