I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
MEMORIES
December 26, 2013 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum w.b.t..

Yehh alhamdulillah.. dah berapa hari aku tak update kan, sekarang takde mood lah nak update tak tahu kenapa.. emm sebenarnya banyak yang aku nak cerita ni tapi entah lah takde mood nak bagitahu semuanya, so aku bagitahu apa yang patut je lah eh..

Haritu Triple A dah jumpa balik, serious aku memang tak tahu lah si dia tu dapat join sekali.. macam tak percaya je, iyelah dah berapa lama kot kitorang tak jumpa so masa mula - mula tu macam awkward sikit lah kan.. haha aku memang tak boleh berhenti senyum tak tahu kenapa.. aku ni kan susah sikit nak tunjuk expression aku macam mana kan, so kalau teruja or what memang aku suka tersengih je memanjang ;)

But tulah rasa macam sekejap je kita keluar haritu kan, tapi nak buat macam mana masa dah tak mengizinkan tapi takpe aku still syukurlah dapat jumpa diorang.. so harap - harap lepas ni kita dapat keluar sesama lagi ye Triple A Ameen..

"Life is not about making others happy.. Life is about sharing your happiness with others."
Okey stop cerita pasal tu, ni nak bagitahu hari ahad haritu kitorang pergi melaka with cousin yang lain.. so ramai lah juga yang pergi but si dia tak ada sebab dia tak boleh keluar asrama ke apa entah.. seriously aku rindu kot nak jumpa dia kot tapi tulah tak ada rezeki nak buat macam mana kan..

Faiqah pun ikut sekali, tu pun last minute aku ajak dia.. aku tak tahulah tetiba je mak aku baik hati bagi faiqah ikut sekali, tu pun confirmkan malam tu jugak nasib baik mak dia bagi ikut.. boleh tahan jugak lah holiday kali ni tapi tak semeriah tahun lepas, iyelah mana taknya rumah yang kitorang stay tu pun bukan dekat dengan pantai then si dia tu takde so boring lah jugak..

Then kitorang pergi dekat macam - macam tempatlah.. kitorang naik bot ke kapal aku tak sure, tapi boleh tahanlah bestnya.. satu bot tu memang cukup - cukup untuk family kitorang emm tak silap aku nak dekat 40 orang macam tulah..

Time tulah yang paling aku tak boleh lupakan.. boleh pulak time aku menghayati suasana* hahah ayat aku.. si dia*abang kepada yang aku minat tu*duduk la dekat satu tempat ni aku boleh pulak asyik terpandang muka dia berapa kali kot kantoi pulak tu.. then dia boleh pulak pandang dekat tempat aku jugak, then yang tak boleh tahannya kitorang bertentang mata dalam berapa saat pulak tu, serious malu gila kot aku masa tu then terus dia tukar tempat duduk lain.. haha..


Then hari berikutnya kitorang pergi dekat bandaraya melaka, rasanyalah.. time tu memang panas lah jugak sampai aku kalau boleh nak pergi dekat tempat yang ber-aircond je haha.. and time tulah kitorang sesat, masa tu kitorang nak beli gelang tu entah macam mana diorang yang lain - lain tu boleh pulak tinggalkan kitorang berempat je dekat tempat besar macam tu.. huish.. tapi nasib baik jumpa jugak diorang dekat sana..

Okey dahlah kalau nak cerita pasal aku dekat melaka tu memang tak habis lah, so biar je lah aku simpan semua kenangan yang aku peroleh dekat sana.. hmm so assalamualaikum and babai.. sayang korang~

Labels: ,