I II III IV V



mEmories ;
мɛмσяιɛƨ ;

O w n e r;

NURULAIN. MALAYSIAN. 97'S.
PENDOSA. BAKAL JENAZAH SUATU HARI NANTI.

T a g b o a r d;

HOVER ME!
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
:LEAVE FOOTPRINTS HERE:

H I S T O R Y;


C R E D I T A S;

Skins by IlliShuhada. Icon from Atiqah. All rights reserved 2013 © AINMASJURI. Thank you so much.
Older Newer
NOTHING
June 02, 2014 | 0 sweetheart{s}

Assalamualaikum w.b.t.

Okey aku tak tahu nak story pasal apa ni, sebab dah lama kan tak menaip. Ni pun rasa macam lain macam je tengok blog ni, kekadang rasa menyampah pun ada jugak. Huhu/ Rasa nak edit balik je blog ni, tapi dah tepu dah sebab dah lama tak godek code-code ni. Lagu pun rasanya nak tukar tapi tulah malas pulak nak cari. 

Sebenarnya banyak aku nak luahkan but tak tahu kenapa makin lama makin malas pulak diri ni nak buat pape, huhu parah benar dah ni. Hmm. Exam dah dekat but otak dah malas nak bekerja nak membaca sampai aku pun tak tahu apa je yang ada dalam kepala otak ni hah, haish. Teruknyalah.


Kekadang sampai aku rasa macam tak berguna je aku hidup dekat muka bumi. Astaghfirullahalazim. Hmm. Okey tak naklah cakap pasal tu. Sekarang pun aku dah start tertarik nak membaca online, terutamanya cerpen. Bila baca je mesti tangan teringin nak menaip jugak tapi tak tahulah macam mana nak buat.

Dulu pun ada jugak menulis tapi buat setengah jalan je, rasa nak sambung balik tapi otak pulak yang tak dapat jalan. Macam-macamlah. Tapi seriouslah ada terniat jugak nak buat tapi aku rasa nak start buatlah lepas spm nanti jelah, sebab confirm-confirm mesti tak ada benda nak buat nanti so gunakan masa terluang tu jelah nak menulis. Ceh macam betul je.
Just because you miss someone doesn't mean you need them back in your life. Missing is just a part of moving on.


Sekarang dah cuti, teringin nak keluar jalan-jalan dengan aty. Rindunyalah nak jumpa si dia. Yang lagi sorang tu tak tahulah ingat lagi ke tak orang dekat sini ni, huhu sedihnyalah hidup. Tapi tulah, hmm. Okeylah aku dah tak larat nak menaip ni, pening kepala lagi ni baru lepas elok selesema. Hoh.

Labels: ,